گنبد دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

نرم افزار Free Sms‏ ارسال اس ام اس رايگان

اينبار نرم افزارى براى شما آماده دانلود كرديم كه با استفاده از اين برنامه ميتوانيد به هر كجا از دنيا كه خواستيد اس ام اس رايگان ارسال كنيد.اين نرم افزار با نام Free Sms‏ ارائه شده است و قابل نصب بر روى گوشى هايى كه فرمت جاوا را ساپورت ميكنند.اين نرم افزار بصورت هندلر ميباشد و با استفاده از تنظيمات هندلر آن را رايگان كنيد.


                                       

 

 

.: ادامه مطلب :.

دانلود مرورگر Bolt‏ بصورت هندلر از گنبد دانلود

اگر شما با از موبايل از فضا اينترنت استفاده ميكند حتما بايد مرورگر Bolt‏ آشنا باشيد. اين مرورگر پر قدرت صفحات وب را همانند كامپيوتر باز ميكند و ميتوانيد با استفاده از اين نرم افزار از محدوديت ها بگذريد و بطور آزادانه وارد هر سايتى شويد.اين نرم افزار هندلر ميباشد و با استفاده از تنظيمات هندلر ميتوانيد آن را رايگان كنيد بدون اينكه از اعتبار شما كسر شود.

                                        

 

                                    

.: ادامه مطلب :.

نرم افزار Avacs 200 Handler‏ ‏چت رايگان موبايل با لینک غیر مستقیم از گنبد دانلود

 نرم افزار چت موبايل

avacs ‎

  يكى از پرطرفدارترين برنامه هاى چت ميباشد بيشترين چت روم هاى اين نرم افزار را كاربراى ايرانى به خود اختصاص دادند.اين نرم افزار بصورت

هندلر

تقديم شما ميگردد كه با استفاده از تنظيمات هندلر ميتوانيد بطور رايگان و بدون كاهش اعتبار از آن استفاده كنيد.




                                                   

.: ادامه مطلب :.

ماشین حساب حرفه ای Calculator++ 1.1.14 – اندروید

++Calculator ماشین حساب حرفه ای و بسیار قدرتمند برای سیستم عامل اندروید می باشد که می تواند عملیات پیچیده ریاضی و محاسباتی را حل نماید. برای اجرای نرم افزار  Calculator نیازمند سیستم عامل اندروید ۱٫۶ و بالاتر می باشید.

 

Calculatorpp ماشین حساب حرفه ای Calculator++ 1.1.14   اندروید

.: ادامه مطلب :.

آنتی ویروس Trustmobi MobiShield v.3.20 برای سیمبیان s3 - S60 v5

آنتی ویروس Trustmobi MobiShield v.3.20 برای سیمبیان s3 - S60 v5
آنتی ویروس قدرتمند Trustmobi MobiShield v.3.20 که یک آنتی ویروس سبک و جدید برای گوشی های دارای سیستم عامل سیمبیان 3 و سیمبیان سری 60 ورژن 5 میباشد.این برنامه امنیتی از گوشی شما در اینترنت و دریافت و ارسال فایل در برابر ویروس ها و بدافزارها جلوگیری میکند.

.: ادامه مطلب :.

یک نرم افزار کار آمد از سری ابزار های سیستم عامل آی او اس (آيفون و آيپاد و آيپد) بنام Battery HD Pro

یک نرم افزار کار آمد از سری ابزار های سیستم عامل آی او اس (آيفون و آيپاد و آيپد) بنام Battery HD Pro v.08
 
نرم افزاری که برای شما بازدید کنند ه عزیز قرار دادیم یک برنامه کاربردی برای گوشی ایفون است که با ان میتوانید شارژ باطری خود را مدیریت کنید و مصرف شارژ باطری برای کارهایی که با گوشی خود انجام می دهید مشخص کنید با تحقیقاتی صورت گرفته برای این نرم افزار تا پنج درصد صرفه جویی میکند در میزان استفاده از باطری و این برنامه بهترین در نوع خودش است

.: ادامه مطلب :.

مدیریت و مشاهده فایل های مختلف با iFiles v1.9.3 – آیفون و آیپد

یک فایل منیجر قدرتمند و مفید برای فایل های گوناگون است که شما را قادر به مشاهده‌ی اسناد ، ویرایش متن ، ضبط صوت ، wifi drive و … می کند . برای استفاده از این نرم افزار کافیست برروی فایل مورد نظر راست کلیک کنید تا منوهای دردسترس را مشاهده کنید و در صورت مایل بودن به راحتی استفاده کنید . با iFiles ، شما به راحتی می توانید فایل های خود را با استفاده از Wi-Fi و یا بلوتوث به اشتراک بگذارید . اضافه شدن قابلیت مرور صفحات وب و دانلود فایل های مختلف از اینترنت ، اتصال به سرورهای FTP ، FTPS و SFTP ، قابلیت استفاده از passcodes طولانی ، انتقال ، کپی ، تغییر نام ، حذف و ایجاد پوشه‌ی جدید ، Zip و Unzip و … در این نسخه در دسترس هستند که برای استفاده از این برنامه به سیستم عامل iOS 4.0 و بالاتر نیاز دارید .

.: ادامه مطلب :.

فتوشاپ مخصوص اندروید Adobe Photoshop Express 1.3.2

Adobe Photoshop Express محصول معروف و قدرتمند شرکت ادوبی می باشد که برای ویرایش حرفه ای تصاویر درون سیستم عامل اندروید طراحی و ساخته شده است. توسط این نرم افزار شما قادر خواهید بود که تصاویر خود را ویرایش نمایید. امیدواریم Adobe Photoshop Express مورد قبول شما عزیزان واقع شود.

 

Adobe Photoshop Express android فتوشاپ مخصوص اندروید Adobe Photoshop Express 1.3.2

 

 

 


 

.: ادامه مطلب :.

تست و بررسی سخت افزار اندروید توسط AnTuTu Tester 1.1.1

توسط نرم افزار AnTuTu Tester می توانید گوشی و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید را مورد تست و بررسی سخت افزاری قرار دهید. کارهایی از قبیل تست حافظه، پردازنده، نمایشگر، صدا، شبکه، گرافیک، تاچ و … امیدواریم نرم افزار AnTuTu Tester مورد قبول تان واقع شود.

 

AnTuTu Tester تست و بررسی سخت افزار اندروید توسط AnTuTu Tester 1.1.1

 

 


.: ادامه مطلب :.

مدیریت حرفه ای رمزهای عبور به وسیله ۱Password Pro 3.6.1 – آیفون و آیپد

۱Password Pro نرم افزاری معروف و بسیار قدرتمند برای سیستم عامل iOS می باشد که توسط آن می توانید رمزهای عبورتان را به شکل کاملا امن در یک جا به همراه داشته باشید. برای استفاده از نرم افزار ۱Password Pro نیازمند سیستم عامل iOS 3.1 به بالا می باشید. امید است مورد قبول تان واقع شود.

 

1Password Pro مدیریت حرفه ای رمزهای عبور به وسیله 1Password Pro 3.6.1   آیفون و آیپد

 

 

 


.: ادامه مطلب :.

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد


gonbad-download

عادل

gonbad-download

http://gonbad-download.loxblog.com

گنبد دانلود

نرم افزار Free Sms‏ ارسال اس ام اس رايگان

گنبد دانلود

سلام من عادل خدر خوجه مدیر سایت گنبد دانلود هستم امیدوارم با ارسال مطالب کاربردی به شما دوستان عزیز کمکی بکنم سایت گنبددانلود|قالب های لوکس بلاگ ابذار وبلاگ نویسی کتاب گنبد کاووس والیبال گنبد دانلود موزیک ترکمنی اصیل سایت ترکمن صحرا موسیقی اصیل ترکمن هاوش گنبد دانلود

گنبد دانلود